Dokumentacja pracy w ramach projektu "Laboratoria Przyszłości"
Treść
W dniu 4 maja uczniowie klas I – VII brali udział w spotkaniu z podróżnikiem panem Samuelem Kępskim z grupy „trzask.pl”. Pan Samuel opisał uczniom sytuację polityczną Ziemi Świętej, charakter konfliktu Izraelsko – Palestyńskiego oraz codzienne życie ludzi. Uczniowie zobaczyli najważniejsze miejsca związane z trzema wielkich religiami: judaizmem, chrześcijaństwem i islamem, tzn. zabytki i obrzędy bardzo mocno osadzone w tradycji biblijnej i świątynie różnych religii – grup wyznaniowych. Mogliśmy między innymi zobaczyć: Ścianę Płaczu, Meczet El Aksa, Twierdzę Masada, rzekę Jordan, pustynię Negev, Morze Martwe, rafy koralowe Morza Czerwonego, Bazyliką Narodzenia Pańskiego, Betlejem, Jerozolimę i jej Osiem Bram, Tel-Awiw, Hajfę i Nazaret...
M. Kłodnicki
Relacja filmowo - zdjęciowa z zajęć:
W realizacji zajęć/spotkania wykorzystano sprzęt, który zakupiono z programu „Laboratoria Przyszłości":
► aparat: aparat cyfrowy z funkcją kamery Canon EOS M50 Mk II + obiektyw 18-150mm STM -Black + karta pamięci Extreme Pro SDXC 64 GB 170/90 MB/s,
► statyw: Benro KH 25P.
Nasza szkoła otrzymała środki finansowe na realizację programu „Laboratoria Przyszłości”, dzięki czemu możliwe było zakupienie stosownego sprzętu.
Program Laboratoria Przyszłości to inicjatywa edukacyjna, która jest realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.